Ingen är anställd i onödan. Alla behövs och fyller en viktig funktion brukar jag ha i inledningen när jag föreläser.
Hur tror du det påverkar vuxna och barn i förskolan om det är så att 1/3-del upplever att sällan eller aldrig är var och en delaktig i samarbetet?
I vårt komplexa uppdrag i förskolan är det värdefullt att arbeta strategiskt och långsiktigt med att få var och en i arbetslaget delaktig - både att få bli delaktig, vilja vara delaktig och välja vara delaktig.
Spara inlägget och samtala kring frågorna på bilderna i arbetslaget eller hela teamet på förskolan.
#rektor #förskola #samarbete #socialhållbarutveckling







